kayvalckx.reismee.nl

Fotoseries

Hieronder vind je een overzicht van alle fotoseries.

Marokko 2010 - Dag 16

Ik vertrok uit Mirleft en bracht 's middags een bezoek aan Legzhira Plage. Daarna vertrok ik naar Sidi Ifni.

Marokko 2010 - Dag 15

's Morgens liep ik op dag 14 nog even door het centrum om vervolgens half 2 te vertrekken naar Agadir om van daar uit Tiznit te bereiken. Half 11 's avonds kwam ik aan. Dag 15 was het ochtendverblijf in Tiznit, daarna vertrok ik naar Mirleft, de kust.

Marokko 2010 - Dag 13

Deze dag verbleef ik in Essaouira, met een uitstapje naar Sidi Kaouki. Het waaide daar zo veel dat ik er niet echt heel veel foto's heb gemaakt, bang dat het zand mijn camera schaadde (net zoals gebeurde in de Sahara). En ik heb echt een hele mooie zonsondergang gezien!

Marokko 2010 - Dag 12

Dag 11 stond eigenlijk in het teken van de route AΓ―t Ben Haddou - Ouarzazate - Marrakesh. Niet veel bijzonders dus om foto's te maken vanuit de bus en dergelijke... Op dag 12 ging ik van Marrakesh naar Essaouira, waar ik rond half 2 's middags aankwam. Super mooi is het daar!

Marokko 2010 - Dag 10

AΓ―t Ben Haddou, bekent van films. Nabij het Hollywood van Marokko: Ouarzazate.

Marokko 2010 - Dag 9

Todra Gorge. Een kloof van 20m breed op sommige plekken, 160 meter hoog! Jammer dat er een betonnen weg doorheen liep, waardoor het me niet gelijk de WAUW factor bezorgde.

Marokko 2010 - Dag 8 (& 9)

SAHARA!!!

Marokko 2010 - Dag 7

Met de lokale boemelbus naar Meknes, vanuit Chefchaouen. Zweten! Later dan verwacht kwam ik aan in Meknes, waardoor ik maar 3u had om deze stad te verkennen... Ik had immers het ticket naar de woestijn al geboekt.

Marokko 2010 - Dag 5 & 6

Chefchaouen! Wat een mooi bergdorpje was dit zeg!!!

Marokko 2010 - Dag 4

Dag 3 was de treindag naar Fes, niets bijzonders dus om foto\'s te maken en te publiceren. Dag 4 stond in het teken van Fes. De zogenoemde tanneries werden bezocht, alsmede de medina. Op het heetste punt van de dag werd de ruΓ―ne nabij het centrum bezocht, bloedjeheet. \'s Avonds werd er niet veel meer uitgespookt door me.

Marokko 2010 - Dag 2

Deze dag stond in het teken van Marrakesh verkennen. Verdwalen in de Medina, het bezoek aan het Bahia Palace, de zoektocht naar de stadspoorten om naar Ville Nouvelle te gaan om de prachtige tuin van Yves Laurent te bezoeken. En in een zinderende hitte terug te lopen naar het plein en het hotel.

Marokko 2010 - Dag 1

Deze dag stond in het teken van de vliegreis naar Marrakesh, vervolgens het bezoek aan het Djemaa El-Fna plein 's avonds.

Litouwen 2010 - Dag 3 Kaunas

Deze dag gingen we naar Kaunas, de tweede stad van Litouwen. De buitenwijken van Kaunas gaven ons een goed beeld van het echte Litouwse stadsleven, vervolgens liepen we Laisves aleja, een brede boulevard om vervolgens de Vilnius Gatve te belopen (de verbindingsstraat van oud met nieuw, afsluitend met het historische centrum.

Litouwen 2010 - Dag 2: Trakai & Vilnius

Deze dag bezochten we het kasteel in Trakai per trein en bezochten we het nieuwere deel van Vilnius en de onofficiΓ«le republiek Uzipus.

Litouwen 2010 - Dag 1: Vilnius

Hierbij enkele foto's van de eerste dag in Litouwen: De stad Vilnius.