kayvalckx.reismee.nl

Zomervakantie 2011

De zomervakantie van 2011 nadert met rasse schreden! Wat mij betreft welverdiend na één jaar hard studeren en andere bezigheden...

Op 9 juli vertrek ik met het vliegtuig naar Istanbul, via een tussenstop in Warschau, dat scheelde enkele tientallen euro's dan een rechtsreekse vlucht. Waarschijnlijk zal ik snel koers maken naar Georgië en wellicht ook nog even naar Armenië.

Ik kies er trouwens voor om weer alleen te gaan, lijkt me weer heerlijk, terugdenkend aan mijn Marokko reis.

Tot 6 augustus, wanneer ik vanuit Istanbul terugvlieg naar het vertrouwde Nederland, wil ik in ieder geval het volgende hebben gezien:

  • Istanbul (Turkije)
  • Trabzon (Turkije)
  • Sümela Monastery (Turkije)
  • Batumi (Georgië)
  • Tbilisi (Georgië)
  • En klapper op de vuurpijl: Kazbegi/Svaneti (Kaukasus-gebergte)
Maar goed, in weken zijn veel meer steden en natuurschoon te bezichtigen en deze landen bieden genoeg!
Hopelijk heb ik nog voldoende geld over na de trip, zodat ik nog enkele weken door Europa kan liften, Oostwaarts... Ik zou het echt briljant vinden als ik met een minimaal budget, liftend, steden kan bezoeken als Berlijn, Warschau, Praag, Boedapest en misschien wel Boekarest, Odessa en Kiev.

Reacties

Reacties

Hermie

Ik heb je reisverhalen gelezen en ik ben onder de indruk!! Wat heb je een mooie en boeiende site gemaakt Kay. Ik verheug me nu al op je volgende verslag, veel plezier en doe voorzichtig. Groetjes Hermie en Martien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!