kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010 - Dag 15: Tiznit en Mirleft

Vandaag was ik erg lui met opstaan, maar om half 10 was ik mijn omelet aan het opeten in een cafe. Trouwens in alle cafees vind jke alleen mannen....

Tiznit is verre van bijzonder, de Medina stelt niets voor, echter is het wel mooi; goed om te zien hoe het echte Marokkaanse leven eraan toe gaat. De bus naar Mirleft, een kustplaats zonder echt centrum, was niet heel erg warm, maar zat tjokvol mensen, langs de route konden er dan ook geen mensen meer bij...

Het hotel is schoon en goed en ben de zaee gaan opzoeken. Ik vond een mooi strand en op 2 visers na had ik het voor mezemf, echter merlkte ik dat het snel vloed werd en heb ik dat toegeschouwd. Ik wilde toch nog gaan zwemmen; dus ben ik via heuvels met stenen en cactussen naar een ander strand gegaan, met beduidend meer mensen en ook toegankelijker. Het water is lekker en de golven zijn fijn.

Lekker deze dagen, aan het strand liggen... Morgen ga ik naar Lezghira, om diezlefde dag naar Sidi Ifni te gaan.voor de 18e heb ik een busticket gekocht naar Marrakakesh en dan komt het einde in zicht.......

Reacties

Reacties

Roel

Je hebt nu bijna heel Marokko gewoon bezocht of niet?
Succes in het heette marrakesh en misschien spreken we je nog voordat wij gaan!

Sharon

Hoe laat land je op Weeze de 20e?

XXx

Kay

Ik land om 23:05 in Weeze, Nederlandse tijd. Ik bel mam morgenvoor het hoe en wat.....

xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!