kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010 - Dag 16: De weg van Mirleft naar Sidi Ifni

Ik wil even wat frustraties kwijt over toetsenborden, nu he ik een frans toetsenbord en daarbij moet ik super hard rammen op de toetsen omdat ze een beetje vastgeplakt zijn, made in chin staat erop

Het ontbijt van het hotel was goed en daarna was het wachten op de bus naar Legzhira.Om 1010 begon ik met wachten om 1030 ging ik maar terug om marokkaanse thee te drinken. De bussen gan om de 2u, zo rond 10u, 12u, etc. Het is echter maar afwachten wanneer die bus komt.

Om hamf 2 ondernam ik een nieuwe poging, om half 1 kwam de bus eindelijk en vertrok ik naar Legzhira plage.Legzhira was schitterend, een heel mooi strand met een stijle klif daarachter en het had 2bergen die stopten in de zee, terwijl er een natuurlijke tunnel door die bergen liep. Moilijk te omschrijven; maar het was echt mooi wat moeder natuur allemaal voor elkaar heeft geboxt.

Na 2,5u had ik het gezien en vertrok ik naar Sidi Ifni; een kustplaats datqua mooiheid tussen Mirleft en Essaouira komt. Op het strand vroeg een Marrokaanse familie of ik thee met henwilde drinken, ik ging in op dit aanbod. Na een tijdje vroegen ze of ik met z wilde meeeten, dit leek me een goed plan!

Om 9u werd ik er verwacht en ik had een goed gesprek met Mohammed de visserman, de eneigste die engels kon. Om kwart voor 12werd et overheelijke eten geseveerd enna het eten werd ik vriendelikweggebonjourd. Hetwsas echt supertof om het te mogenmeemaken, eten bij een Marrokaans gezin, dat redelijk conservatief is.

Om 1u viel ik lekker in slaap in de 3 euro kostende kamer van hotel Ere Nouvelle.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!