kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010 - Dag 17: Moeheid en terug naar Tiznit

Om half 11 nam ik pas de moeite om mijn bed uit te rollen..... Mijn beneb, mijn lichaam etc protesteerde, vermeoidheid. Helaas kon ik mijn backpacktas niet laten staan in het hotel, dus besloot ik om niets van Sidi Ifni te gaan ontdekken, ewoonweg omdat ik het niet zag zitten om met die tas te lopen voor een aantal uur.

Wachten dus op d bus naar Tiznit. Tijden het wachten had ik en heel goed gesprek met Ismael, die zoals vele bewoners uit het binnenland kwam afkoellen aan de kust. Ook voor locals is het binnenland klaarblijkelijk te warm.

Om half 3 kwam ik aan in het hetere Tiznit, zon 30 km vanaf de kust, maar het verschil is enorm qua tmperatuur.

In Tiznit ga ik en beetje rondlopen, beete lezen, gewoon beetje uitrusten. Morgen staat er een busrit van 6u op het programma naar Marrakesh,de 19e weet ik nog nietwat ik ga doen, we zullen zien!

Reacties

Reacties

ans

ha zonemans zo nu ben ik weer bij met lezen zijn net terug uit het sauerland en niet alleen aan de luifel gehangen hoor ook aan de voortent haha maar ook andere leuke dingen gedaan. wij waren blij je gisteren gesproken te hebben na bijna 3 weken weer je stem te horen ik hoop dat je het nog even uit houdt in deze hitte wij wensen je nog 2 mooie dagen en een goede vlucht terug naar huis we zien je morgen avond in weeze xxxxxx mam en pap

10 en Frits

Hey Kay.
Heerlijk weer jou verhaal gelezen,ik ben blij als ik je weer op B.beek zie,heel veel liefs en tot gauw

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!