kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010

Op 1 juli is het zover: Marokko!!!

Ik kijk al lang naar deze reis uit, 19 dagen in mijn eentje door Marokko reizen! Het lijkt me spannend, mooi, leerzaam, gezellig (je leert zo snel mensen kennen), indrukwekkend, etcetera.

Deze route wil ik in 19 dagen afleggen:

Marrakech - Fez - Chefchaouen - Fez - Azrou/Ifrani/Midelt - Erg Chebbi - Todra Gorge/Dades Gorge - Ait Benhaddou - Ouarzazate - Marrakech - Essasouira - Marrakech.

Vanuit Weeze vlieg ik naar Marrakech, een retourtje voor 210 euro. Het had voor 140 euro gekund, maar dan had ik het gelijk moeten boeken. Achja, zoiets bedenk en boek je ook niet gelijk :).

Heb er zó veel zin in!

Reacties

Reacties

Roel

En hoe is het in Marokko! Goeie vlucht gehad? Ben benieuwd naar de verhalen en foto's!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!