kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010 - Dag 6: Chefchaouen

Ik stond vanmorgen half 7 op om de Jebel El Kelaa te beklilmmen. Echter had ik nog niet ontbeten en ik had geen lunch meegenomen; dus heb ik besloten om het niet te doen: ik ben naar een rivier gelopen waar vrouwen hun taptijten aan het schoonmaklen waren: mooi om het lecven van alledag te zien...

Daarna ben ik naar een moskee gelopen op een berg, waardoor ik een mooi uitzicht had over de stad Chefchaouen. Vervolgens was hert chulling time in Hotel Mauritania.... Ik heb vannacht voor 30Dh geslapen, ja voor 3 euro dus!

De middag heb ik gerelelaxt, ik wilde eigenlijk naar Akschour gaan; 16km verder, maar ik was in mijn eentje en een taxi voor mijn eentje zou te duur zijn. Courtney en Clair waren daarvoor te lui.

S avonds zijn we gaan eten en kwamen we Pablo en Nadiaz tegen die we ontmoet hadden in Fes. Super cool. Met Nadia en Pablo ben ik gaan wandelen en heb ik uiteindelijk mijn eerste souvenir gekocht: een lampenkap :).

We gingen drinken op een terawaar we Rastafaris omopette uit Rabat, de hoofdstad vazn Marokko, zij kwamen hier voor het festival dat ik ging missen. Om 0;30 moetsen we het terras verlaten omdat het slyuitingstijd was. Zo vriendelijk waren ze!

Het begon s avonds te regenen, gelukkigmaar een paar dru^pje, zodat we het drooghielden op het terras.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!