kayvalckx.reismee.nl

Marokko 2010 - Dag 7: Bliksembezoek aan Meknes en busrit!

Ik heb goed geslapen met mijn oordopjes in. Het duurde lang voordat iedereen klaar was om Chefchaouen te bezoeken. Eerst een heel slecht ontbijt! We kwamen tijdens ontbijt Karim tegen, een van de rastafaris. Later kwamen we de andere rastas tegen en zijn we naar de rivier gelopen.

Echter moest ik een bus halen, dus ben ik snel teruggegaan. Om 13:00 ging de bus naar Meknes. Ik was de enige tourist in deze snikhete bus, ik begrijp ook heel goed waarom!

Om 1800 kwam ik dan eindelijk aan in Meknes, maar ik had niet bveel tuijd meer. Ik ben naar de buinnenstad gelopen en heb onderweg gegeten bij Mc Donalds, ik had er grwoon zin in, na die vermoeide busrit. Gelukkig regende het een klein beetje, zodat mijn bezwete lichaam afkoelde.

Inmiddels hazd ik mijn backpacktas bij het busstation voor de naxchtrit afgezet, zodat ik niet zoveel hoefde mee te sjouwen naar de medina. Meknes is een mooie stad, maar modern.

Ik kwam een plein tegen dat er uitzag als het kleine broerje van Marrakech.0 Leuk om daar overheen te lopen!

Met een taxi ben ik naar het busstation gegaan en ben ik om 2200 op de bus gestapt naar Rissani, de Sahara!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!